Išmokite kurti naujienlaiškius bei automatizacijas!

Pavargote spėlioti, kaip tinkamai rašyti naujienlaiškius ar kurti automatizacijas?

Sukūriau mokymus, kurie aiškiai, žingsnis po žingsnio, padės jums sukurti efektyvią naujienlaiškių sistemą Omnisend platformoje. Tai sistema, kuri ne tik sutaupys jūsų laiką, bet ir atneš realius rezultatus.

Geriausia dalis? Galėsite mokytis savu tempu ir pasirinkti tik tuos produktus, kurie jums tikrai reikalingi!

Pop-up’ai, teaser’iai, laimės ratas, landing page ir kiti sudėtingi žodžiai

Ar jūsų el. svetainė jau pasiruošusi pasitikti lankytojus? Jei ne, galite prarasti šimtus potencialių kontaktų.

Šiuose mokymuose parodysiu, kaip paprastai ir greitai sukurti patrauklius pop-up’us, teaser’ius ir net „laimės ratą“, kurie motyvuos lankytojus prisijungti prie jūsų naujienlaiškio prenumeratos.

Segmentavimas – kaip pasiekti tinkamą žmogų?

Jūsų laiškai pasiekia visus prenumeratorius, bet ar jie juos skaito? Arba dar blogiau – skaito, bet nespaudžia mygtukų.

Problema paprasta: ne visi prenumeratoriai yra vienodi, o jūsų laiškai neturėtų būti „vienodi visiems“.

Šiuose mokymuose parodysiu, kaip suskirstyti prenumeratorius į segmentus: pagal aktyvumą, pomėgius ar net pirkimų istoriją. Tada galėsite jiems siųsti laiškus, kurie pataikys tiesiai į dešimtuką!

Welcome automatizacija

Kiekvienas naujas prenumeratorius – tai lyg svečias, atėjęs į jūsų vakarėlį. Bet ar jūsų pasisveikinimo laiškai pasitinka juos su šypsena ir gardžiu pyrago gabalėliu, ar... tyliai stovi kamputyje?

Jei manote, kad jūsų pirmieji laiškai labiau panašūs į niūrų „labas“, leiskite man parodyti, kaip sukurti „Welcome“ automatizaciją, kuri pasitiks naujus prenumeratorius lyg VIP svečius!

Palikto krepšelio automatizacija

Ar žinote, kiek žmonių palieka prekes savo krepšelyje? Tai viena iš dažniausiai pasitaikančių verslo problemų, kuri kainuoja jums pardavimus.

Šiuose mokymuose parodysiu, kaip subtiliai, bet efektyviai priminti klientams užbaigti apsipirkimą. Nes jūsų prekės tikrai nenusipelnė būti pamirštos krepšelyje!

Nebaigto apmokėjimo automatizacija

Kartais pirkėjai sustoja paskutiniame žingsnyje – apmokėjime. Lyg bėgimo maratone, kai finišas jau prieš akis, nuspręstų prisėsti kavos pertraukėlei.

Kodėl taip nutinka? Gal jiems kyla abejonių, gal trūksta paskatinimo.

Šiuose mokymuose parodysiu, kaip paskatinti klientus grįžti į trasą ir užbaigti pirkimą.

Peržiūrėtų prekių automatizacija

Kai klientai peržiūri produktus, bet neišsirenka, jiems gali prireikti švelnaus priminimo. Šie mokymas padės jums sukurti laiškus, kurie grąžins smalsuolius į el. parduotuvę.

Tikrai buvo be galo naudinga. Buvo atsakyti visi klausimai :)

★★★★★

Labas, nu laiškai labai patiko! Net vyrui pasidžiaugiau, kad esu patenkinta, matau ir jau mano rašymo stilių pagavai su tais punktais ir emoji. :))

★★★★★