


O jei pasiūlytum svetainės lankytojams palaikyti ryšį – galbūt jie atsakytų „Taip!“?
Kas tos prenumeratorių rinkimo formos?
Prenumeratorių rinkimo forma – tai paprastas, bet galingas įrankis, padedantis užmegzti ryšį su auditorija. Ji leidžia lankytojams palikti savo el. pašto adresą, kad galėtumėte siųsti reguliarius naujienlaiškius ir palaikyti ryšį.
Daug svetainės lankytojų apsilanko ir daugiau negrįžta. Jei neturite būdo juos pakviesti pasilikti, prarandate potencialius klientus.
Prenumeratos forma neturi būti nuobodi ar įkyri. Ji turi aiškiai parodyti lankytojui, kokią naudą jis gaus. Ar tai bus nemokamas gidas, išskirtinės įžvalgos ar specialūs pasiūlymai – svarbu, kad žmogus suprastų, kodėl verta palikti savo el. paštą. Jei forma sudomina ir suteikia vertės, ji tampa puikiu el. pašto rinkodaros įrankiu.



Užklysti į svetainę ir po mėnesio gauni laišką, kuris atrodo parašytas specialiai tau. Viskas prasideda nuo vienos paprastos formos.
Rasite vaizdo įrašą, kuriame išsamiai paaiškinsiu ir parodysiu, kaip susikurti 5 skirtingas prenumeratorių rinkimo formas Omnisend platformoje.
Užsisakydami šią pamoką taip pat prenumeruosite naujienlaiškį su naudingais el. pašto rinkodaros patarimais ir pasiūlymais.
Vaizdo įrašą galėsite peržiūrėti jums patogiu laiku tiek kartų, kiek reikės.
Ką rasite viduje?

